Hej hade tråkigt så jag prata med datorn!!!

Man kan chatta med datan på www.biadesign.se/pratameddatorn :-D


Datorn: Hej! Har du pratat med en dator förut?
Du: jaa dudå

Datorn: Ibland tror jag att jag är en katt.

Du: hahah jaha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Du: hahahahahhahaha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Du: hahahahahahahahahah

Datorn: Hahaha!

Du: ahahahahahahahahahahaha

Datorn: Hahaha, vad roligt!

Du: hahahahahahahahah

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Du: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Datorn: Var det verkligen så roligt?

Du: Eh nä men hahahahahaha

Datorn: Hahaha!

Du: hahaha

Datorn: Haha, visst är det kul!

Du: ja hahaha

Datorn: Nej!

Du: va okej

Datorn: Ja. Nu tycker jag att vi ska prata om min fiol.

Du: hahahahahahaha

Datorn: Hahaha!

Du: hahaha vad är det med din fiol

Datorn: Haha, visst är det kul!

Du: ehm okej hahahahahahahah

Datorn: Hahaha, vad roligt!

Du: ja visst hahahahahahahahahah

Datorn: Jaså?

Du: va hahaha

Datorn: :)

Du: :-P

Datorn: Nu ska jag äta upp dig.

Du: hahaha ofta jag är en människa

Datorn: Haha, visst är det kul!

Du: hahahaha ja

Datorn: Hahaha, vad roligt!

Du: hahahahahahah ja

Datorn: Var det verkligen så roligt?

Du: ja hahahaha

Datorn: Nej!

Du: okej ta det lugnt

Datorn: Ja.

Du: måste gå hejdå

Datorn: Nej, verkligen inte.

Du: va okej jag stannar

Datorn: Just det.

Du: hahahah

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Du: hahahahahaha

Datorn: Var det verkligen så roligt?

Du: nä men hejdå

Datorn: Det trodde jag. Kan du sjunga en sång?

Du: hejdå

Datorn: Kan du inte stanna lite till?

Du: hejdå

Datorn: Gå inte redan, jag tycker att vi ska prata mer.

Du: hejdå

Datorn: Ska du redan gå?

Du: hejdå

Datorn: Hej då!

Du: hedå

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

Du: hejdå

Datorn: Kom tillbaka senare!

Du: hejdå

Du: hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0