DM Skivan



-Bild nagna nyss-

Jaaaaaaaaaaaaa DM skivan är här!!!! Såg att den hade kommit igår jaaaaaaaaaaaa. Jag och Stina kollade på den igår asså vissa lag såg vi!!!! Och prisutdelningen+invingningen:-D hahah en glad Clara ahah!!!

Men asså jag har gjort klart engelska läxan typ men har bara geografi läxan kvar. Asså vi har 3 läxor t fredag en matte(som jag gjorde i måndags) en engelska(man ska göra en affish om en film eller typ ett band eller en låt eller något som man gillar) & en geografi(som man ska skriva en fakta text som är minst 2 sidor typ om(jag skriver om tundra) naturtyp) nu blev inlägget väldigt lång men ni får en random bild nu!!! Puss


-Inte världens finaste leende hehe-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0