3 dagar, 21 timmar

Jaa som rubriken säger har inte bloggat på 3 dagar och 21 timmar. Men har gjort lite saker.

Fredags: Skola som vanligt, Lisa följde med mig och Stina hem. Först åkte vi hem och hämta pengar sen åkte vi och åt glass. Sen hoppa vi lite hemma hos oss. Sen kom Lisas pappa och så åkte vi och shoppa lite. Köpte ett par vita solglasögon från BikBok. Min stora syster har ungefär likadana fast i svart och hon köpte dom på Gina ;) sen åt vi hemma och kolla på Talang + Grease. Sen gick jag och la mig.

Lördags: Så sola jag typ en timme eller något sånt. Sen vid 3 hade min stora syster medaljtest( hon dansar pardans asså som på Let`s Dance) och så åkte vi hem kanske vid 5 elr något sånt. Sen var vi bara hemma och sola lite sen åt vi och kolla på Kvällen är din. Och sen kolla vi på Djävulen bär Prada. Sen gick jag och la mig.

Söndags: Jag och Stina träna(cheer) från halv 10 t halv 12. Sen var vi hemma och gjorde typ inget var på datan typ. Sen åt vi sen åkte vi in till stan och skulle kolla när min stora systere hade dansuppvisning. Sen när det var slut så åkte vi hem och vi åt typ flingor. Sen åt jag och Stina Ben&Jerry glass. Jag åt Phish Food och Stina Halft Baked. Och så kolla vi på DM samtidigt. Sen gick jag och la mig.

Sen idag har jag inte gjort så mycket. Typ bara varit i skolan(som vanligt) och kollat på tv + varit lite på datan. Jag åt upp hela min glass idag ( elr det som var kvar för jag orkade inte äta hela glassen igår).

Oj vad långt inlägget blev. För att det inte ska bli tråkigt får ni en bild också.

-Lite random men aa bild vet inte när den är tagen;-P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0